5-ročná záruka
Dlhodobo používané produkty sú obzvlášť udržateľné a efektívne šetria zdroje našej planéty. Zameriavame sa na vysokú kvalitu a dobrovoľne poskytujeme každému zákazníkovi 5-ročnú záruku.
Poškodilo sa Vám oblečenie? Postupujte podľa týchto štyroch krokov

1. Váš výrobok je poškodený
Váš výrobok je v rámci 5-ročnej záruky poškodený bez vašej viny. Pred uplatnením reklamácie, výrobok z hygienických dôvodov umyte/vyčistite.

2. Kontaktujte predajcu
Obráťte sa na predajcu, od ktorého ste si výrobok kúpili. Uistite sa, že máte doklad o kúpe poškodeného výrobku.
Predajca skontroluje, či sa nejedná o bežné opotrebovanie alebo neodbornú manipuláciu.

3. Predajca odošle poškodený výrobok do Maier Sports
Ak sa v rámci 5-ročnej záruky vyskytne chyba aj napriek správnej manipulácii, predajca produkt odošle do Maier Sports a prediskutuje ďalší postup. Nemusíte robiť nič viac.

4. Výrobok profesionálne opravia a odošlú späť
V Maier Sports produkt buď kompletne vymenia za nový (podľa vlastného uváženia) alebo opravia – oboje bezplatne. Potom vám váš produkt doručí predajca, u ktorého ste výrobok reklamovali.
Dôležité informácie týkajúce sa záruky
Záruka sa vzťahuje na všetky produkty Maier Sports zakúpené spotrebiteľmi od našej spoločnosti. Spotrebiteľom je na účely zákona iba fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti zamestnania alebo povolania. Maier Sports zaručuje spotrebiteľovi, že výrobok nemá chyby materiálu alebo spracovania. Ak sa napriek správnej manipulácii s výrobkom vyskytne v záručnej dobe vada, Maier Sports výrobok podľa vlastného uváženia bezplatne opraví alebo vymení za nový.
Nároky zo záruky sa nemôžu uplatniť, pokiaľ vady výrobku spôsobil sám spotrebiteľ, napríklad v dôsledku pádu, nehody alebo neodbornej manipulácie, ako aj bežné opotrebenie, najmä pri obzvlášť intenzívnom používaní. Rovnako záruka neplatí, ak chyba vznikla nesprávnou opravou alebo iným druhom zásahu tretej strany.
Záruka je platná po dobu 5 rokov od dátumu nákupu (záručná doba). Rozhodujúci je dátum potvrdenia o kúpe nového produktu u predajcu. Záručná doba sa nepredlžuje z dôvodu poskytovania služieb v rámci tejto záruky, najmä nie v prípade opravy alebo výmeny produktu. V týchto prípadoch záručná doba nezačne plynúť odznova.
Upozorňujeme, že všetka komunikácia a preprava musí prebiehať prostredníctvom predajcu. Nie je možné poslať tovar priamo do Maier Sports GmbH.
Každý výrobok musí byť z hygienických dôvodov a s ohľadom na pracovníkov v Maier Sports vyčistený podľa návodu k výrobku. V opačnom prípade si vyhradzujeme právo účtovať vyčistenie výrobku.
Oprava zvyčajne trvá 1-3 týždne. Trvanie opravy môže byť dlhšie napríklad ak sa objavia ďalšie požiadavky v rámci reklamácie.
Vďaka viac ako 80-ročným skúsenostiam, komplexnému know-how a vysoko kvalifikovaným zamestnancom sme si absolútne istí, že dodržíme naše vysoké štandardy kvality. Maier Sports výrobky profesionálne opravuje vo vlastnej krajčírskej dielni v Köngene. Výrobky vymieňame za nové podľa vlastného uváženia, ak ich oprava nie je možná.
Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu výrobku predložením chybného výrobku a originál dokladu o kúpe v záručnej dobe predajcovi, u ktorého bol výrobok zakúpený. Predajca odošle produkt spoločnosti Maier Sports po predbežnom preskúmaní chyby.
V prípade oprávnenej reklamácie spoločnosť Maier Sports produkt bezplatne opraví alebo úplne vymení za nový podľa vlastného uváženia.
Ak predbežné preskúmanie reklamácie zistí, že reklamácia nie je oprávnená, zákazník si môže zaplatiť opravu výrobku spoločnosťou Maier Sports na vlastné náklady. Predajca bude informovať zákazníka o nákladoch na opravu. Zákazník si môže objednať spoplatnenú opravu alebo požiadať o zaslanie neopraveného výrobku späť.